دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

شاید سوال خیلی ها این باشد که چرا " دزفول " شهر مقاومت و پایداری نامیده شده است ؟
پاسخ آن خیلی سخت نیست زیرا شهری که زیر بمباران ها ، توپ ها و موشک هایی که دشمن بعثی بر پیکر این شهر وارد کرد تا شاید بتواند مقاومت مردمش را بشکند و پشت جبهه را خالی کند اما هیچگاه چنین اتفاقی نیفتاد و مردمش پشت در پشت در شهر ایستادند و خانه های ویران شده خود را چندین و چند بار ساختند تا حیات از حیاط مردم نرود !

فیلم کوتاه آنها به کارگردانی سید مرتضی سبزقبا

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ب.ظ

فیلم "آن ها" به کارگردانی سید مرتضی سبزقبا به بخش مسابقه ی بیست و نهمین جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه «BLACK» آلمان راه پیدا کرد.


فیلم "آن ها"، روایتگر زندگی مردمانی است که در طول 8 سال، با شکیبایی و بردباری بی مانندشان پایداری نمودند و در برابر جنگی ناخواسته و نابرابر کمر خم نکردند و سر فرود نیاوردند. این فیلم ادای دینی است به مردم شریف دزفول، که با صبر و استقامت شان در برابر ظلمی بزرگ ایستادند و از خود و ناموس و وطن شان دفاع کردند.


در فیلم "آن ها" علیرضا خداداد، عظیم سبزقبا، مهدی شریفی، علیرضا کلیددار، فاطمه سیاح طرفی و علی نوری ایفای نقش کرده اند و حوزه ی هنری استان خوزستان نیز تهیه و تولید این فیلم را برعهده داشته است.


اسامی عوامل دیگر فیلم "آن ها" به این شرح است:

نویسنده و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا- تصویربردار: امیر علی ­ویسی- تدوین و صداگذاری: فرید دغاغله- صدابردار: ارسطو مفاخری- طراح صحنه، لباس و گریم:حمید نورآبادی، رضا چراغ چشم- عکاس: امین نظری- تصویربردار پشت صحنه: حجت کایدخورده- دستیار تدوین: لیلا کرامت- دستیار تصویربردار: مهدی پیوسته، رضا خاقانی- منشی صحنه: فاطمه سیاح­ طرفی- مدیر تولید: حسین علیزاده- مجری طرح:مرکز آفرینش های هنری دزفول (علیرضا مهدویان پور).




نظرات (۲)

  • محمدصادق حبیبیان
  • سلام
    به ماهم سرس بزنید
  • محمدحسین درچین
  • با سلام

    ((پایتخت مقاومت ایران " دزفول "را می توانید در وبلاگ(چمدان آبی دزفول : محمدحسین درچین)

    مطالعه بفرمایید . ممنون .

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی