دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

شاید سوال خیلی ها این باشد که چرا " دزفول " شهر مقاومت و پایداری نامیده شده است ؟
پاسخ آن خیلی سخت نیست زیرا شهری که زیر بمباران ها ، توپ ها و موشک هایی که دشمن بعثی بر پیکر این شهر وارد کرد تا شاید بتواند مقاومت مردمش را بشکند و پشت جبهه را خالی کند اما هیچگاه چنین اتفاقی نیفتاد و مردمش پشت در پشت در شهر ایستادند و خانه های ویران شده خود را چندین و چند بار ساختند تا حیات از حیاط مردم نرود !

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

شروع بکار ستاد

۲۸
فروردين


به دنبال جلسات هم اندیشی که در اسفند ماه 92 با حضور جمع زیادی از خواهران و برادران دزفولی مقیم اهواز برگزار شد ، مقرر گریدید تا به منظور تبادل نظر و ارتباط بین ستاد های بزرگداشت " چهارم خرداد ، روز پایداری و مقاومت ، روز دزفول " مستقر در تهران و دزفول ، ستاد اهواز نیز تشکیل گردد .

به فضل الهی این برنامه اجرایی شد و ستاد گرامیداشت "روز دزفول" به ریاست سردار سعیدفر از یادگاران دوران دفاع مقدس با شعار مقاومت در دزفول ، پیروزی در خرمشهر آغاز به کار کرد.

نخستین برنامه این ستاد برگزاری اولین همایش 

گرامیداشت چهارم خرداد ، روز مقاومت و پایداری، روز دزفول

در مرکز استان و با حضور دزفولی های مقیم اهواز برگزار خواهد شد . از کلیه برادرانی که تمایل به همکاری و همیاری ما را در هر چه باشکوهتر برگزاراین همایش را دارند تشکر و دستشان را می فشاریم .

این وبلاگ برای ارائه برنامه ها و اعلام اخبار ستاد بزرگداشت روز دزفول دائر شده است .

  • مصطفی

مظهر پایداری ما

۲۷
فروردين

نماد پایداری و مقاومت شهر دزفول کسی نبود مگر :

حضرت آیه الله قاضی

امام جمعه نستوه

دزفول

بدون شک تمامی رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس که گذرشان به شهر دزفول افتاده بود در نمازجمعه این شهر پیرمردی را مشاهده کرده بودند که علیرغم کهولت سن در نمازجمعه حاضر و ضمن توصیه همگان به تقوا ، روح مقاومت و پایداری را در دل همگان می کاشت .

به پاس گرامیداشت یاد و خاطره آن مجاهد نستوه آغاز بکار این وبلاگ را با نام و یاد آن بزرگ را اعلام می نماییم .


  • مصطفی