دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

شاید سوال خیلی ها این باشد که چرا " دزفول " شهر مقاومت و پایداری نامیده شده است ؟
پاسخ آن خیلی سخت نیست زیرا شهری که زیر بمباران ها ، توپ ها و موشک هایی که دشمن بعثی بر پیکر این شهر وارد کرد تا شاید بتواند مقاومت مردمش را بشکند و پشت جبهه را خالی کند اما هیچگاه چنین اتفاقی نیفتاد و مردمش پشت در پشت در شهر ایستادند و خانه های ویران شده خود را چندین و چند بار ساختند تا حیات از حیاط مردم نرود !

شهری با حیات ایمانی

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ق.ظ

بعد از آنی که در شهر دزفول مردم بی پناه و بی دفاع مورد تجاوز سلاح های دورزن مزدوران عراقی قرار گرفتند که ما همان شب اتفاقا در دزفول بودیم ، من صبح وارد شهر شدم و در خیابان ها حرکت می کردم ، گفتم ببینم با این حادثه ی فاجعه آمیزی که در این شهر رخ داده و شاید بیش از صد نفر زن و مرد و کودک بی گناه و بی دفاع نیمه ی شب کشته شده اند ، روحیه مردم چگونه است ؟

در این شهر نشانه ای از حیات ایمانی و عزم و تصمیم به چشم می خورد . در مقابل عظمت و شجاعت این مردم ، انسان مبهوت می ماند .رژیم مزدور عراق برای اینکه دزفول را از مردم و نیروهای انقلابی تخلیه کند دست به این توطئه رذالت آمیز زده و مردم شهر را هدف موشک های دورزن قرار می دهد. اما مردم مثل اینکه هیچ اتفاقی در شب گذشته در شهرشان نیفتاده است .

عصر همان روز هزاران نفر جمعیت ، با شور ، با هیجان در مسجد جامع شهردزفول جمع شدند و من سپاس و شکرانه ی خودم را از این همه شجاعت ، به عنوان یک انسانی که علاقه مند به شجاعت ، علاقه مند به ایمان و مردم فداکار است به آنان عرض کردم ...

بخشی از سخنان مقام معظم رهبری 

در خطبه های نماز جمعه تهران

9/8/1359

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۲
  • ۳۸۱ نمایش
  • مصطفی

نظرات (۱)

سلام.
با سوالی در مورد امر به معروف به روزیم...؟؟؟؟
منتظر نظرات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه مشارکتی در این بحث داشته باشید...
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی