دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

شاید سوال خیلی ها این باشد که چرا " دزفول " شهر مقاومت و پایداری نامیده شده است ؟
پاسخ آن خیلی سخت نیست زیرا شهری که زیر بمباران ها ، توپ ها و موشک هایی که دشمن بعثی بر پیکر این شهر وارد کرد تا شاید بتواند مقاومت مردمش را بشکند و پشت جبهه را خالی کند اما هیچگاه چنین اتفاقی نیفتاد و مردمش پشت در پشت در شهر ایستادند و خانه های ویران شده خود را چندین و چند بار ساختند تا حیات از حیاط مردم نرود !

شروع بکار ستاد

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ق.ظ


به دنبال جلسات هم اندیشی که در اسفند ماه 92 با حضور جمع زیادی از خواهران و برادران دزفولی مقیم اهواز برگزار شد ، مقرر گریدید تا به منظور تبادل نظر و ارتباط بین ستاد های بزرگداشت " چهارم خرداد ، روز پایداری و مقاومت ، روز دزفول " مستقر در تهران و دزفول ، ستاد اهواز نیز تشکیل گردد .

به فضل الهی این برنامه اجرایی شد و ستاد گرامیداشت "روز دزفول" به ریاست سردار سعیدفر از یادگاران دوران دفاع مقدس با شعار مقاومت در دزفول ، پیروزی در خرمشهر آغاز به کار کرد.

نخستین برنامه این ستاد برگزاری اولین همایش 

گرامیداشت چهارم خرداد ، روز مقاومت و پایداری، روز دزفول

در مرکز استان و با حضور دزفولی های مقیم اهواز برگزار خواهد شد . از کلیه برادرانی که تمایل به همکاری و همیاری ما را در هر چه باشکوهتر برگزاراین همایش را دارند تشکر و دستشان را می فشاریم .

این وبلاگ برای ارائه برنامه ها و اعلام اخبار ستاد بزرگداشت روز دزفول دائر شده است .

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۲۸
  • ۶۲۹ نمایش
  • مصطفی

نظرات (۱)

سلام
موفق باشید
کمکی از دست ما برمیومد بفرمایید
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان .
به چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی