دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

شاید سوال خیلی ها این باشد که چرا " دزفول " شهر مقاومت و پایداری نامیده شده است ؟
پاسخ آن خیلی سخت نیست زیرا شهری که زیر بمباران ها ، توپ ها و موشک هایی که دشمن بعثی بر پیکر این شهر وارد کرد تا شاید بتواند مقاومت مردمش را بشکند و پشت جبهه را خالی کند اما هیچگاه چنین اتفاقی نیفتاد و مردمش پشت در پشت در شهر ایستادند و خانه های ویران شده خود را چندین و چند بار ساختند تا حیات از حیاط مردم نرود !

سومین جلسه هم اندیشی ستاد

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ

سومین جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری، روز دزفول عصر یکشنبه مورخ 1393/2/7 راس ساعت 18 در محل سالن جلسات مجتمع فجر اهواز با حضور جمعی از برادران و مسئولین دزفولی شاغل در ادارات و ارگان های نظامی مرکز استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار سعیدفر رئیس ستاد بزرگداشت روز چهارم خرداد ضمن خوش آمدگویی به برادران حاظر در جلسه به بیان برخی مسائل پیرامون لزوم بزرگداشت این روز به عنوان پایداری و مقاومت ملت ایران پرداختند و افزودند: پس از ایجاد ستادهای بزرگداشت این روز در تهران و دزفول، لازم دانستیم این ستاد را در مرکز استان خوزستان و البته با حمایت های معنوی حضرت آیت الله شفیعی ایجاد کنیم.


ایشان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، عراق 4 جنگ مختلف از جمله جنگ نظامی، جنگ شهری، جنگ اقتصادی و جنگ شیمیایی را علیه ملت بزرگ ایران تحمیل کرد، افزودند: ما تا کنون در بیان جنگ نظامی و جنگ شیمیایی فعالیت هایی داشته ایم اما بسیار لازم است تا مردم در مورد جنگ شهری که همان بمباران شهرهای مختلف ایران و جنگ اقتصادی که هدف قرار دادن نفتکش های جمهوری اسلامی در دریا می باشد بیشتر بدانند.


در ادامه جلسه هر یک از دوستان به فراخور زمان به بیان نقطه نظراتشان در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم پرداختند.

برخی از نظرات دوستان در ذیل آمده است:


تعیین هدف برای ستاد بزرگداشت چهارم خرداد در دراز مدت

دوری از هرگونه بحث قومی و لزوم داشتن دیدگاه فرا استانی و ملی درباره روز مقاومت و پایداری ملت ایران

ساخت مستندهای جدید توسط صدا و سیما در مورد این روز

دعوت از همه اقشار مختلف دزفولی مقیم اهواز اعم از اداری و غیر اداری برای شرکت در همایش چهارم خرداد


این جلسه راس ساعت 20:15 شب به اتمام رسید.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی