دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

دزفول مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران

شاید سوال خیلی ها این باشد که چرا " دزفول " شهر مقاومت و پایداری نامیده شده است ؟
پاسخ آن خیلی سخت نیست زیرا شهری که زیر بمباران ها ، توپ ها و موشک هایی که دشمن بعثی بر پیکر این شهر وارد کرد تا شاید بتواند مقاومت مردمش را بشکند و پشت جبهه را خالی کند اما هیچگاه چنین اتفاقی نیفتاد و مردمش پشت در پشت در شهر ایستادند و خانه های ویران شده خود را چندین و چند بار ساختند تا حیات از حیاط مردم نرود !

دیدار با حضرت آیه الله شفیعی

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ

اعضای ستاد چهارم خرداد ، مرکز استان با حضرت آیه الله شفیعی نماینده محترم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و از رهنمودهای ایشان برای هرچه باشکوهتر برگزارکردن همایش " چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری ، روز دزفول " بهره مند شدند .

ایشان فرمود :

باید مهیای این باشیم که دعوت کننده به قومیت گیرایی نباشیم کما اینکه پیامبر اکرم (ص) زمانی که وارد مدینه شدند راجع به دو قبیله اوس و خزرج که با همدیگر اختلاف داشتند برادری ایجاد کرد و این نخستین گام رسالت ایشان بود . پیامبر اکرم (ص) آمده بود تا انس و الفت را بین احاد جامعه ایجاد کند و ما باید تلاش کنیم تا این موضوع محقق شود .

در ادامه فرمود :

کاری که شما انجام می دهید امر مقدسی است باید محوریت برنامه های شما بیان ایثار و رشادت های دفاع مقدس و شهدای عزیز باشد ، باید حماسه های مردم دزفول ثبت شود ، حماسه هایی که رزمندگان و مردم دزفول و  بیچارگی هایی که بر سر دشمنان در آوردند ، تبیین و ماندگار شود .



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۷
  • ۴۵۹ نمایش
  • مصطفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی